

"Хей, имаш много готин колан!"

- Защото е много далече, за да ходят пеша!

- "Тук не е информация!"
Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]
Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Вижте мнението на експерт
Трябваше да събираме по 800-900 млн.лева на година след въвеждането й, а реално постъпиха 300 млн.лева
Датчици работели, нарушителите били снимани, но никой не предавал информацията по веригата, твърди ексдепутатът Йордан Апостолов
Вътрешните ни правила и указания за работа са направени така, че да се обслужват корпоративни интереси. Ние нямаме достъп до 30-те точки за следене на свръхтовар в тол-системата, а в същото време работим по над 40 наредби, закони и директиви, казва синдикален лидер
Имат списък на фирми, чиито камиони не се контролират за свръхтегло - затова ще има още смъртни случаи по разбитите ни пътища и магистрали
35-годишният благоевградчанин претърпя поредица от ортопедични операции – всички успешни, напълно адекватен е
Призовах колегите от този бранш да седнем и да се разберем, да сложим край на тази порочна практика, но подкрепа не получих, разочарован е Илчо Дуганов
Флагман разговаря с Илчо Дуганов – един от доайените на товарните превози в региона, бивш законодател
Отговорност за смъртта на Нури Хюсеин и двете му деца носят транспортното и регионалното министерство, обяви експерт
Според мен трябва да се промени подходът, пътищата трябва да са осеяни с камери, които да засичат скоростта, трябва да се внедрят в системата на МВР камерите на тол системата